Πολιτική επιστροφής χρημάτων και προϊόντων
6 Δεκεμβρίου 2022 2024-10-30 14:18Πολιτική επιστροφής χρημάτων και προϊόντων
Επιστροφές Προϊόντων
Η δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων ισχύει μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις:
- Αν τα προϊόντα έχουν λήξει.
- Σε περίπτωση πώλησης λανθασμένου προϊόντος εξαιτίας υπαιτιότητας του kilikli.gr.
- Σε περίπτωση αποστολής προϊόντος κακής ή ελαττωματικής ποιότητας λόγω υπαιτιότητας του kilikli.gr.
- Αν υπάρχει ελάττωμα στο προϊόν που καλύπτεται από την εγγύησή του.
Για οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, οι επιστροφές δεν γίνονται αποδεκτές.
Ο πελάτης πρέπει να επιστρέψει το προϊόν εντός 14 ημερών από την παραλαβή του, σε άριστη κατάσταση, χωρίς φθορές, με τη συσκευασία και όλα τα έγγραφα αγοράς. Εξαιρούνται τα προϊόντα που έχουν έρθει σε άμεση επαφή με το δέρμα και οι ηλεκτρονικές συσκευές που αποσφραγίστηκαν. Αν η επιστροφή δεν πληροί τις προϋποθέσεις, μπορεί να μην γίνει αποδεκτή.
Σε περίπτωση αποδοχής της επιστροφής, ο πελάτης δικαιούται πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για άλλες αγορές. Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο αν ασκηθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Πριν από κάθε επιστροφή, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 2384028129 ή μέσω email στο info@kilikli.gr. Μην ξεχνάτε να συμπληρώσετε το έντυπο επιστροφής που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας.
Ακύρωση Παραγγελίας
Η ακύρωση μπορεί να γίνει στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας, μπορείτε να επιστρέψετε στα προηγούμενα βήματα της διαδικασίας.
- Αν η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί αλλά δεν έχει αποσταλεί, επικοινωνήστε μαζί μας για να την ακυρώσετε.
- Αν η παραγγελία έχει αποσταλεί και δεν επιθυμείτε να την παραλάβετε, θα χρεωθείτε με τα μεταφορικά έξοδα.
Διαδικασία & Τρόποι Επιστροφής
Συσκευάστε το προϊόν όπως το παραλάβατε και τοποθετήστε ένα έγγραφο με τις λεπτομέρειες επιστροφής. Στείλτε το δέμα με δική σας χρέωση μέσω του ταχυμεταφορέα που το παρέλαβε. Η επιστροφή πρέπει να γίνεται άμεσα στο κατάστημά μας.
Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Ως καταναλωτής έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερών από την αγορά. Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση και η επιστροφή θα γίνει με δικά σας έξοδα. Για την επιστροφή απαιτείται επικοινωνία μαζί μας πριν από οποιαδήποτε ενέργεια.
DOA (Dead On Arrival)
Η εγγύηση DOA ισχύει για 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί χωρίς φθορές και με όλα τα έγγραφα αγοράς.
Αποστολή για Service
Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με το προϊόν σας και είναι εντός εγγύησης, επικοινωνήστε μαζί μας για οδηγίες αποστολής.
Επαναποστολή Παραγγελίας
Αν μια παραγγελία δεν παραδοθεί λόγω υπαιτιότητας του πελάτη, το δέμα θα επιστραφεί στην έδρα μας και θα μπορεί να παραληφθεί εντός 3 εργάσιμων ημερών. Αν ζητηθεί επαναποστολή, τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη.